Fan med!

Fan med! Sitter nu här med värsta pirret i magen! Sedan K och jag pratades vid i helgen och jag såg honom igår på jobbet har känslor för honom sakta med säker kommit smygandes tillbaka. Skit också!


Hade han velat börja träffa mig igen hade jag inte kunnat säga "nej" längre... Fast, jag vet inte vad han vill. Vet inte om det han sa i fredags bara var saker han sa för att han hade druckit. Är nu livrädd! Den killen hade kunnat såra mig rejält igen. Fan med!


Ärligt så saknar jag honom. Det var underbar att sova över hos honom igen efter personalfesten och att få ligga på hans arm och gosa och prata igen. Han är härlig...men samtidigt vet att att han så lätt hade kunnat såra mig igen.


Vad göra? Totalt skit i honom (vilket jag inte tror att jag klara av)? Eller? SKIT!!!! 


Kommentarer
Postat av: Emma

Tänk på hur han har sårat dig gumman...Låt dig inte såras igen. Du förtjänar bättre! kram Emma

2008-10-14 @ 17:08:10
URL: http://emmisenslilla.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Hej Emma. Jag vet! Men i ärlighetens namn mådde jag så dåligt då och han fick ta all skit! Jag var inte snäll mot honom heller! Men Emma, han har varit den största kärleken i mitt liv! :o) Vi får se vad som händer!

2008-10-15 @ 11:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0