Dejtar ändå!

När jag hade varit hos K i förgår och vi hade pratat om att kanske försöka hitta tillbaka till varnadra, tänkte jag först strunta i dom andra killarna som jag hade träffat via mach.com. Jag kände att det inte kändes rätt mot varken dom eller K att träffa andra när jag innerst inne fortfarande kände något för K.

Men igår ändrade jag mig. Kände att jag ännu inte litar på K, och jag tänker då inte ge upp hela mitt liv för det.
Så ikväll ska jag på middag i Karlshamn med Christoffer ifrån Växjö och imorgon ska jag träffad Daniel från Älmhult.
 
Jag får väl försöka med mina "grodor" så längre ;o)
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja man vet ju aldrig var prinsen gömmer sig :)

2008-10-16 @ 15:45:31
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Anonym

Du gör helt rätt...hoppa inte in i K armar direkt. Du kanske finner kärleken på annat håll...kram

2008-10-16 @ 16:25:26
Postat av: Jeanna

Tack för era kommentarer! Nej, man vet aldrig vart prinsen gömmer sig! ;o) Vet inte vem som skrev den andra kommentaren, men tro mig när jag säger att jag gör allt för att leta efter kärlek på annat håll! Kram på er alla!

2008-10-17 @ 00:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0