Boys, boys, boys

Fröken Håkansson går vidare i datingvärlden! :o) Utav alla kontaker som tas med på på match.com kom finns det nu tre killar/män som verkar intressanta och som jag har daglig kontakt med:

1. Ola, 31 år (lejon), Jobbar som ingenjör. Bor i Lund. Har inte varit gift och har inga barn. Längd vet jag inte men han har cendréfärgat hår.
Har haft kontakt med honom i fleva veckor och under den senaste veckan har han ringt flera gånger.

2. Daniel, 34 år (jungfru). Jobbar inom IT för ett visst stort möbelföretag i Älmhult. Bor i Älmhult. Har inte varit gift och har inga barn. 191 lång och blond.
Har mailat och chattar över msn i snart två veckor.

3. Christoffer, 29 år (kräfta). Äger och driver två flyttfirmor. Bor i Växjö. Har inte varit gift och har inga barn. 185 lång och mörkhårig.
Han kontakatade mig i helgen och vi har mailat mycket och chattat över msn sedan dess. (Han kan bugga och reser mycket så han har flera pluspoäng från mig. Han är nu faktiskt lite av min favorit utav dessa tre. Gillar att dansa, reser mycket, lång och mörkhårig. Mmm, saker fröken Håkansson gillar!)

Än så länge är det inte tal om att jag ska träffa någon av dessa killar. Men jag har daglig kontakt med alla utav dom. Vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du dejtar på :)



Wake Up Light är en klocka som fejkar en soluppgång. Så en halvtimme innan den ska börja ringa (kvittra som fåglar, radio eller nåt annat ljud som sakta stegras) så börjar den sakta tändas. Man ska känna sig mer utvilad. Vet inte om just det med den utvilade delen funkar, men jag vaknar oftast innan den börjar låta.



2008-10-08 @ 11:48:52
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Nja, dessa har jag ännu inte varit på dejt med, men vi får se vad som händer. Jag håller ögonen öppna i alla fall ;o)

Aha, vad mysigt det låter med en wake up light :o)

2008-10-08 @ 12:28:06
Postat av: Cissi

Go girl! :-)

Hoppas det är någon av killarna som verkligen får dig att Må Bra och Skratta mycket!!! Ingenjörer från Lund har jag personligen inte så himla bra erfarenhet av, men förhoppningsvis är de inte likadana allihopa. Lycka till med fikan med smålänningen, om det blir nåt av det!!!

2008-10-09 @ 08:38:40
Postat av: Jeanna

Nja, jag har haft tre ingenjörer i mitt liv och de är väl inte allt för roliga kanske ;o) Äsch, jag tar inte allt så allvarligt utan är mest bara ute efter lite kul. Man måste ju ha något att fylla sina dagar med ;o)

2008-10-09 @ 09:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0