Vaknade lycklig och tänkte "Wow"

Jag har alltid sagt att jag vet att jag har träffat rätt kille den dagen jag vaknar, tittar jämte mig och tänker "Wow"! (Kan nämna att detta dock aldrig har hänt mig!)

Men, när jag vaknade i söndagsmorse kände jag ett lyckorus i kroppen, jag var verkligen lycklig på alla punkter. Och när jag tittade på mannen som låg och sov brevid mig (dvs. Christoffer) tänkte jag "Wow"... Jag kunde inte göra annar än att ligga där en lång stund och bara se på honom med ett leende på mina läppar.

Denna otroligt söta kille, men de vackraste ögonen jag har sett, och som har den mest underbara personlighet man kan tänka sig...älskar mig! Kan man göra annat än att tänka "Wow"? -Nej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0