Mitt livs mysigaste kväll...

I söndagskväll hade jag en av mitt livs mysigaste och härligaste kvällar.
 
Efter att ha varit på kontoret med Christoffer hela eftermiddagen och kvällen åkte vi hem relativt tidigt till torpet. Vi hade kört in till stan med varsin bil och på hemvägen stannade jag och handlade ingredienser till kvällens matlagning. När jag kom till torpet vid 21.00-tiden var Christoffer inte där, men torpet var upplyst och radion igång så jag visste att han hade varit hemma. 

Efter en stund kommer Christoffer tillbaka med ett leende på läpparna och med en kartong med ved (som han hade hämtat på kontoret) och han sätter igång med att göra upp en eld i öppna spisen medan jag börjar göra kvällsmat (pasta med vitlök- och örtsås). 

Efter att ha ätit kvällsmaten i fåtöljerna framför den öppna spisen, sätter jag mig i hans knä och bara njuter av hans närhet, hans doft, hans kyssar och hans beröring. Efter ett tag förflyttar vi oss till en filt framför den öppna spisen där vi sedan... ;o)  (Jag behöver väl knappast skriva vad som hände.)  Mmm, mysigt var det...har aldrig gjort något sådant innan.
 
Efteråt lägger vi oss tätt intill varandra i sängen med en påse lösgodis och tittar på en film. Men en timme in i filmen är jag så trött att jag somnar. När jag några timmar senare vaknar är filmen slut, torpet är nersläckt och Christoffer sover tätt in intill mig. Jag kunde inte göra annat än att ligga vaken och le i flera timmar.

Jag älskar den mannen! Jag är helt förundrad över att hans finns i mitt liv! (Jag vet inte varför han älskar mig tillbaka, men jag är tacksam för att han gör det!) Han är min prins ibland alla grodorna och jag önskar och hoppas att jag kommer att ha honom i mitt liv resten av livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0