Utan jobb men faster?

Jaha, jag har i eftermiddags mer eller mindre blivit uppsagd från mitt jobb. Ve inte om jag ska skratta eller gråta över det? Skratta för att jag slipper skiten (ni vet ju alla vad jag har känt och tyckte om det företaget och mitt jobb!). Gråta för att jag faktiskt nu inte kommer att ha ett jobb. Men å andra sidan så tror jag på att alla saker och ting i ens liv händer av en anledning, så detta är en förklädd välsignelse, eler hur, hihi! ;o)

Hm, känner på mig att jag håller på att bli faster nu ikväll. För att kolla om min känsla var rätt ringde jag hem till Lillstrumpan, men ingen svarade. Jag provade då hans mobil, men den var avstängd. Så, hihi, men känsla är nog rätt. :o) Vad uppspelt jag är! Nu undrar jag bara om jag har blivit faster till en pojke eller flicka?  

Kommentarer
Postat av: Malin

Vadå uppsagd? Är det alla varsel som kommer eller nåt annat?

2008-11-13 @ 20:29:25
URL: http://malinojag/blogspot.com
Postat av: Jeanna

Det är varsel, Nane! :o(

2008-11-13 @ 22:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0