Sista lördagkvällen för hösten

(Jag hinner med ett inlägg till innan vi åker.)

Igår var det värsta snöovädret när jag körde till Växjö på kvällen. Mellan Olofström och Ryd snöade det så mycket att jag knappt kunde se vägen! Men som tur var övergick snön till regn efter Ryd och det gick därför genast lättare att ta sig fram.

Klockan 19.00 var vi och åt julbord på Villa Vik. (Hm, kostade 495 kr/person plus dricka. Visst var maten god men ändå ett jädra pris tycker jag.) Jag började må lilla en bit in i ätandet och kunde till slut inte få i mig mer (efterrättsbordet såg inbjudandet ut, men jag kunde bara inte...jag smakade på två av tårtorna och sedan kunde jag helt enkelt inte få i mig mer utav dom.)

Efter jolbordet var vi och hämtade Christoffers kompis Henrik och sedan stack vi tre till Eringsboda Brunn (jag körde). Det var inte så jättemycket folk där, men jag hade det trevligt ändå och mitt illamående släppte som tur var under kvällens gång. Vi kom hem till Växjö igen strax innan tre, och då var jag bra trött. Jag och Christoffer låg ändå och pratade i 45 minuter och sedan somnade vi till slut tätt ihopslingrade.

Nu åker vi strax. Vinke vink till er alla! Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0