Prisutdelning!

Välkomna till Jeannas prisutdelning till nära och kära. Känsliga läsare varnas då Jeannas självförtroende är starkt och hon är influerad och amerkanska attityder där det är okej att säga att man är bra på något (med andra ord kommer hon att utnämna sig själv till vissa av priserna). Ifall detta skulle uppröra några av läsarna, är det fullt accepterat att kommentera detta då Jeanna tål kritik! Upprörda klagomål på vinnare av priserna är också fullt accepterat att kritisera i kommentarerna. Skulle någon, som inte omnäms på någon av priserna, kännas sig orättvist behandlade ombedes även dessa att klaga i kommentarerna. (Men...har man inte blivit utsedd till vinnare i någon kategori finns två alternativ; Mitt ömdömme är helt fel alt. personen i fråga har skev uppfattning om sig själv. Vilken av alternativen låter jag i sådana fall vara upp till läsaren att bedömma.)
 
Enjoy prisutdelningen!
 
Bäst humor: Jamie och kusin Mikael! (Och dom två ihop - man skrattar så man dör!)

Sjukast humor: Jeanna och Hille. (Hur många gånger har du och jag skrattat oss halvt fördärvade åt saker som ingen förstår eller tycker är roliga?)

Bästa skribent: Malin (Andra platsen tar Jeanna hem och Hille på en tredje plats.)

Mest väluppfostrade: Jeanna och Jamie (Hur många gånger under vår uppväxt har vi inte fått höra hur artiga och trevliga vi är, att vi tar i hand, niger och bockar osv.?)

Bäst social kompetens: Christoffer, Annicka, Jamie, Cecilia, Malin och Jeanna (Vi är sex stycken som delar på första platsen. Jag är helt övertygad att vi sex, oberoende av situation, skulle kunna umgås med alla sorts människor.)

Mest ambitiös: Christoffer

Smartast: Malin

Bäst dansare: På bugg: Jamie och Cecilia, Övriga danser: Jeanna

Bäst skådespeleare: Jeanna (Malin på en andra plats)

Bäst klädda: Jeanna (överlag) Annicka på en andra plats

Mest världsvan: Jeanna (på andra plats Christoffer och tredje plats Malin)

Bäst psykolog: Linnéa och Jeanna på delad första plats (Annicka på en andra plats)

Galnast: Malin och Jeanna på delad första plats

Roligast sexliv:  Christoffer och Jeanna (Malin och Annicka på delad andra plats)

Mest kreativ: Jeanna (Hille på andra plats och Malin och Annicka på delad tredje)

Bästa inredare: Annicka (Jeanna på andra plats och Emma på tredje)

Bäst på att laga mat: Cecilia (Jeanna på andra plats)

Bäst på att baka: Jeanna

Vackrast ögon: Christoffer (utan tvekan, ingen är ens i närheten att ta första platsen ifrån dig!)

Charmigast leende: Christoffer, Annicka och Jeanna

Snyggast hår: Annicka och Jeanna på delad första plats

Snyggats sminkad: Jeanna (Andra plats Cecilia)

Snällast: Christoffer, Annicka och Jeanna på delad första plats

Bäst utstrålning: Christoffer, Annicka och Jeanna på delad första plats

Bäst självförtroende: Christoffer, Jamie, Cecilia och Jeanna på delad första plats

Bäst självkänsla: Christoffer, Jamie, Cecilia och Jeanna på delad första plats (Jo,vi fyra tar hem båda kategorierna.)

Mest generös: Annicka och Jeanna på delad första plats

Bäst pappa: Jamie (Utan tvekad, helt överlägsen! På andra plats Andreas N. (Linnéas man).

Bäst mamma: Cecilia (men jag kommer att dela första platsen med dig en dag!)

Bäst faster: Jeanna

Bäst moster: Annicka 

Bästa farbror: Christoffer

Bästa morbror: Jamie

Bäst på att shoppa: Annicka och Jeanna

Bäst fotograf: Malin, Jamie, Christoffer och Jeanna

Bäst på att hantera pengar: (Mitt ex) Andreas N (Jamie och Jeanna på delad andra plats)








 


Kommentarer
Postat av: Jeanna

En liten förtydling: Fick en förfrågan av Lillstrumpan på varför han har blivit utsedd till bästa morbror, hihi. Nej, det är inga barn på gång! Men kära lillebror, jag är helt övertygad om att du blir världens bästa morbror den dagen jag blir mamma! Kram!

2008-11-20 @ 13:58:13
Postat av: Emmisen

Bästa inredare..3:e plats...förtjänar förstaplatsen! Du har ju inte ens varit här och tittat =)

2008-11-20 @ 16:15:46
Postat av: Jeanna

Nope, det har jag inte. Men å andra sidan...har du varit hemma hos mig eller Annicka och tittat? ;o)

2008-11-20 @ 16:38:48
Postat av: Jeanna



Från facebook:



Malin Håkansson wrote:

Åh så fint! Är mäkta stolt över ALLA utmärkelser!

Puss



Jeanna Håkansson wrote

Vad bra Gumman! Puss!



Malin Håkansson wrote

jag är iofs grym på att hantera pengar också. inte många kan spara varje månad pengar på ett studielån!

Håller med om alla dina också. Helt klart. Du är sjukt artig och generös tex, stämmer helt! :D



Jeanna Håkansson wrote

Oj, hm..okej. Du kommer trea på "bäst på att hantera pengar"! Är mäktigt imponerad av att du lyckas spara pengar på studielån. Men jag vinner nog för jag tog aldrig studielån, hihi! ;o)

Så du menar att jag har så god självkännedom att jag lyckades pricka rätt på mina egna utmärkelser? Skrattar



Malin Håkansson wrote

ja! helt klat. imponerande!



Jeanna Håkansson wrote

Hihi, du är söt, gumman

2008-11-20 @ 18:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0