Pojkvän...

Ibland är livet fullt av överraskningar...

Igår ikäll åkte jag upp till Växjö (ska vara här hela helgen). Ett tag efter det att jag hade kommit bjöd Christoffer mig på middag ute. Sååå gott var det! Oxfilé, råfriterade potatis och pepparsås! Mums!

Efter middagen åkte vi hem igen. När vi kom hem igen gick vi och la oss, och det som hände sedan var jag inte rikigt förbredd på: Jag fick en kärleksförklaring av honom! :o)

Jag vill inte skriva vad han sa, för jag anser att det är för personligt. (Jag vill inte lämna ut honom på det sättet!) Men jag kan säga er detta, jag blev rörd! Jag blev helt överumplad och det som sades var så otroligt sött och gulligt!

Enkelt förklarat:
Jag är kär, han är kär... Pojkvän och flickvän!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så gulligt!! OCh glad jag blir för din skull. Så bra vi har det nu, du o jag ;)

2008-11-16 @ 14:31:55
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

du och jag har verkligen haft det tur, gumman!

Kram.

2008-11-16 @ 19:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0