Killar som ränner efter en...

Vad är det med killar egentligen? Hur många gånger ska man behöva säga till dom innan dom verkligen förstår?
De senaste veckorna har följande hänt:

Daniel har nog nu äntligen förstått, men det tog ett bra tag. Han hörde av sig via sms och på msn senast för några dagar sedan. Jag är ledsen Lillstrumpa men det blir ingen "markägare" (i alla fall inte han!). Ska inte ta den där spådomen så allvarligt, hihi.

Tony 1 hörde av sig i slutet på förra veckan. Fan också! Jag tycker verklgien om honom, gör det väldigt mycket faktiskt, men bara som vän. Känner inget annat för honom alls, tyvärr. På ett sätt önskar jag kanske att jag hade gjort det, mitt liv hade varit så enkelt då... Han dyrkar marken jag går på och han skulle göra vad som helst för mig. Han säger konstant att jag är vacker, att han aldrig har träffat någon som mig, att jag är grym på alla sätt och vis och att jag har allt. (Han ogillar skart Kristoffer också, tycker att han är ett as och her erbjudut sig att klå upp honom, hihi, men jag har sagt "åh nej" till det förslaget.) Alla på jobbet är helt funundrade över hur Tony är mot mig, att han alls egentligen inte är sådan. Att han är värsta "badboyen" och en bråkstake. Jag försklarar att han inte alls ärsådan, att jag aldrig har sett den sidan hos honom. Mot mig har han bara varit underbar och omtänksam. Önskar att han hade kunnat sluta upp att känna saker för mig för då hade han och jag kunnat bli bra vänner, hade gillat det! :o)

Ola har också hört av sig en hel del de senaste veckorna. Senast i förgår då han ville bjuda ner mig till Lund. Jag sa nej ch förklarade så gått jag kunde...

Martin har också börjat nu igen. Skickade sms i förgår senast och ville träffa mig. Hm, att den killen inte kan förstå! Visst, jag är smickrad, men jag vill faktiskt bara vara vän med honom och inget mer...

Mick (från Dublin) har även börjat höra av sig en hel del och vill att jag ska komma och hälsa på honom, jag får bo hos honom om jag kommer. Han jobbar som "Eventplaner" och anordnar de stora konserterna och sportevenemangen i Dublin. Jag har sagt att jag kan komma om han fixar ett backstagepass till mig till en bra konsert.  ;o) Fast, nu de senaste veckorna har han skickat sms som har allt mer anspegling på sex, så jag fattar ju nu vad han är ute efter. Med andra ord: Jag tänker inte åka över till Dublin! :o)

Hm, varför är det så att jag inte känner ett skit för killar som vill ha mig? Och dessa killar är det ju egentlgien inget fel på, jag hade förmodligen fått det hur bra som helst med alla utav dom och de hade förmodligen inte bedragit mig eller sårat mig? Men naturligtvis känner Fröken Håkansson inte ett smack för någon utav dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0