Kär och galen!

Ni som inte känner mig så väl kan ju nu ta och sätta er ner innan ni fortsätter att läsa. Ni som känner mig kan förbli stående (om nu nu skulle vara det) för inget jag säger och gör kommer väl knappast att chocka er? 

Eftersom jag nu har blivit av med mitt jobb här har jag och min älskling börjat prata om en ny plan...
Jag ska börja leta efter jobb i Växjötrakten och bo hos honom. :o) Inget mer Blekinge för min del (om jag nu hittar jobb där uppe vill säga). 

Jag kan nu höra hur majoriteten av läsarna på detta inlägg skriker i sitt huvud: "Hon är ju naiv och galen!" eller "Hon känner ju inte karl!" eller möjligtvis "Varför ska hon ha så brottom?" Svaret på den frågan är: För att förhindra att drunkna om man trillar i en strömsrakt flod, ska man inte kämpa emot och inte försöka simma motströms. Istället ska man lugnt och sansat följa med strömmen. Så livet, "strömen", har sett till att jag har träffat Christoffer och att jag blev av med mitt jobb i samma veva, så varför då lägga energi och kraft på att kämpa emot när det enklaste är att följa med livet, "strömmer", dit det för mig...  

Kommentarer
Postat av: Malin

Go girl!

2008-11-20 @ 17:53:13
URL: http://malinojag/blogspot.com
Postat av: Jeanna

Jag visste väl att DU skulle förstå mig! Men å andra sidan, du och jag är ju galnast! PUSS!

2008-11-20 @ 17:57:00
Postat av: Malin

Ja! Wicked and proud!

Puss!

2008-11-22 @ 01:47:19
URL: http://malinojag/blogspot.com
Postat av: Jeanna

Jaaa! Two of a kind? Puss!

2008-11-23 @ 16:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0