Helgen i Växjö..

Har varit i Växjö hela helgen.

Kom hit i fredagskväll då vi först var på kontoret en stund och därefter stack vi ut och åt och sedan hem och myste.

I lördags tog Christoffer och jag sovmorgon, åkte sedan ner till kontoret och på kvällen bar det av till parken och festivalen. Hade kul men blev lite seg framåt ett-tiden. Hamnade på "efterfest" (eller vad man ska kalla det) med två av banden. Var hemma igen runt 03:30-tiden.

Idag (söndag) tog vi sovmorgon igen. Christoffer stack til parken och "underhöll" bandet från Skottland medan jag gick på en shoppingtur. Jag handlade bland annat söta saker till Lukas. :o) Har nu suttit på kontoret på eftermiddagen. Senare ikväll blir det nog en film.

(Jag skulle egentligen ha åkt hem idag, men det blev visst inte så.... ;o) Åker hem imorgon istället.)

Kommentarer
Postat av: Flyttnisse

mmm trevlig helg har de varit ;)



Puss!

2008-11-16 @ 19:07:46
Postat av: Jeanna

Mmm, älskling! Det har varit en trevlig helg! ;o) Puss!

2008-11-17 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0