Håller på att falla....

Innan var jag smått livrädd men jag har gett upp nu... Jag kan inte göra något åt saken i alla fall, utan bara låta saker ske i sin egen takt, om nu något kommer att ske vill säga. Hihi, mmm... Jag vet inte, allt jag vet är vad jag känner, eller rättare sagt vad jag har börjat att känna...

Är jag kär? Mmm, kanske det? Vet att jag gillar honom väldigt mycket i alla fall och att jag tycker om det jag känner till om honom. Jag trivs i hans sällskap och jag saknar honom. Jag hade velat ha honom jämte mig om nätterna när jag ska sova och jag hade velat att han låg jämte mig när jag öppnade mina ögon på morgonen...

Okej, så jag erkänner. Jag känner honom inte särskillt väl... Men... Hm... Han har fått mig att känna pirr i magen, det erkänner jag. Han får mig att le och han gör mig glad.

Vill jag ha honom? Svar "ja", jag är nog rätt så säker på den punkten tror jag. Men å andra sidan så känner jag honom ine så där väl, men jag har fått för mig att vi skulle passa ihop...  Jag gillar honom mycket! :o)

Men,,,jag känner mer för honom än vad han gör för mig. Finns inget jag varken kan eller vill göra något åt den saken dock. Lämnar det åt ödet. Är det meningen att det ska bli något så blir det det...whatever will be will be... Men jag vet ju vad jag vill tror jag;o)

Hihi, kan ni gissa vem det är? Hans namn börjar med C  ;o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan det vara Christoffer...? :)

Jag har fallit. Hårt. Men det är besvarat o det känns helt underbart :)

Hoppas att han vaknar upp C o inser vilken tjej han kan få ;-)

2008-11-12 @ 17:23:35
Postat av: Jeanna

Hm, vilken har skrivit detta? Är det Maria tro? Hm...misstänker det i alla fall, eller? Kram hur som helst ;o)

2008-11-12 @ 19:15:05
Postat av: Maria

Oj, mitt namn kom inte med men det var jag =)

2008-11-14 @ 17:02:01
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Hihi, jag misstänkte nästan att det var du! ;o)

2008-11-15 @ 14:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0