Full rulle.

Har som sagt inte bloggat på ett tag... Lite uppdatering om vad som har hänt...

Har haft fullt upp med farmor och farfar. Farmor trillade för tre veckor sedan och fick en fraktur på bäckenet så hon blev inlaggd. Gissa om det blev liv i luckan efter det? Farfar blev hysterisk och förvirrad och jag har haft fullt upp med honom sedan dess. När farmor väl kom hem blev det ändå mycket för mig att göra eftersom hon mer eller mindre är sängliggandes. Jösses! Jag ska dit på fredag igen och pyssla en massa...

Puckobrud som jag är lyckades jag skrära min i foten för ett tag sedan. Oj vad det blödde och oj vad ont det gjorde! Tog en si så där fem dagar innan jag kunde gå ordentligen igen och innan jag ens lyckades få på mig en sko. Men nu är det bra igen! :o)

Har haft långa dikskutioner med A om korkade ex. Hihi, jösses vad lika du och jag är egentligen! Var hittar du och jag alla idioter egentligen? Hade du och jag varit "bitchar" så hade jag inte sagt något om det, då hade vi förtjänat det. Men, ingen utav oss är ju sådana. Vi är ju hur goa och underbara som helst och vi båda förtjänar fan så mycket bättre!

Jag har föresten fortfarande inte blivit faster än. Den lille bebisen var beräknad för två veckor sedan, men har fortfarande inte kommit. Jag väntar och väntar....   :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0