Chinese Democracy

Detta är till min buddy Ola:

TACK för skivan!!! Du är en ÄNGEL!  Den har varit efterlängtad kan jag säga!!! Guns ´n´ Roses Rocks! ;o)

Hihi, minns föresten precis när vi gick i 9:an och på engelskan skulle översätta en låttext till svenska och sedan spela upp låten för klassen. Alla andra körde sin synth och sin pop (som alla Svängstabor gjorde på den tiden) men du och jag gick på rock! ;o) Jag körde iofs light versionen och tog Bon Jovi, men minns jag rätt körde du en Judas Priest låt.

Tänka sig att det var upp till dig och mig (och lite Johan E. också kanske?) att rädda Svängstas rykte! (Varför kom alla synthare från Svängsta egentligen?)

Kommentarer
Postat av: Malin

Meh! Jag körde ju för fan Civil War med just Guns på den där lektionen!!! Skärpning!

2008-11-29 @ 00:34:07
URL: http://malinojag/blogspot.com
Postat av: Malin

Och var håller Ola hus fresten? I krokarna?



Jag fick lägenheten i Malmö!!! Jag är så jävla kär! Suck...

2008-11-29 @ 00:35:10
URL: http://malinojag/blogspot.com
Postat av: Jeanna

Va? Har jag sådant hjärnsläpp alltså att jag inte kommer ihåg det! Tror jag har glömt att ta min medicin nu tror jag! Ja, skärpning minskäl!



Ola finns utanför Karlskrona.



Åh, Malmö! Grattis tjejen! När flyttar du in? Mmm, kär är trevlig om det är besvarat. Vet vännen din om att du är kär i honom?

2008-11-29 @ 00:37:54
Postat av: Jeanna

Jag borde skämmas alltså! FÖRLÅT NANE! Hur kan jag tror något annat än att du skulle välja Rock (tja, eller möjligtvis grunge på den tiden också kanske?).



Men det värsta av allt, hur kan jag inte minnas detta? (Jag menar, jag kommer ihåg att Jeccica valde #Carless whisper" med George Michael!) Jag som mer eller mindre minns ALLT! Hm, selektiv minnesförlust kanske? Eller näää, jag gillar ju civil war med Guns ´n´ Roses! Hm, detta är skumt alltså...

2008-11-29 @ 13:20:31
Postat av: Finemang

Japp här e jag Malin..utanför KNA och försöker tjäna mitt leverbröd som grafisk formgivare.



Tycker nog skivan blir bättre o bättre fresten. Och nu en analys. Själva guns n roses-själen är kvar på nåt sätt. saknar slash solon dock, där har du ca 30% av guns sound som nu är utbytt mot någon variant av cyberpunk.



Ut i tvättstugan..

2008-11-30 @ 18:16:10
Postat av: Malin

Åh coolt! Vi måste ses, Ola! Jag har som sagt fått lgh i Malmö o flyttar in i januari och då är ni grymt välkommna på inflyttningsfest! Tror det kanske blir lör den 17 jan för en kompis från Sthlm är nere då också för jobb o påhälsning.

Ja alltså alla medlemmar är ju också utbytta förutom Axl haha. Utan slash blire inge Guns. Hur mkt man än rasta-flätar håret och lyfter ansiktet! Haha, har du sett hur Axl ser ut nu? Jeees...



Och jeanna - det är ju LÄGENHETEN jag är kär i!

2008-12-04 @ 20:29:23
URL: http://malinojag/blogspot.com
Postat av: Malin

Jeanna, om du läser det här innan ola så bjud med honom på min inflyttningsfest! Info finns på facebook...

2008-12-07 @ 02:51:28
URL: http://malinojag/blogspot.com
Postat av: Jeanna

Gumman, jag tror att jag kan komma till dig på inflyttningsfesten! Jag ska verkligen försöka i vilket fall som helst! KRAAAAAAAM!

2008-12-11 @ 21:49:10
Postat av: Anonym

Åh grymt! Kram o som sagt, ta gärna med snubben och säg till ola ifall du snackar med honom. Vore kul.

Puss

2008-12-11 @ 23:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0