Vykort från Amsterdam

Jag skickade ett vykort till mamma när jag och Christoffer var i Amsterdam. Min kära mamma förstod dock inte vad jag försökt få fram med hälsningen, utan hon trodde bara att jag hade skrivit lite saker för att fylla ut kortet. Att jag försökte insinuera något, gick inte upp för henne. ;o)

"Hejsan Mamma. Skickar en liten hälsning från Amsterdam. Jag och Christoffer har precis varit på en trevlig Coffeeshop där de hade goda brownies. Mums! Vilka fina färger det finns här i Amsterdam, har aldrig sett så många nyanser av grönt och rött. Var tog föresten den lilla apan vägen ? Den var ju nyss här och sjöng och spelade ukulele? Christoffer kan inte skriva under vykortet för han har klättrat upp i ett träd för att mata fåglarna. Kram från Jeanna."


Bild från Amsterdam. Fotograf: Jeanna

Kommentarer
Postat av: Marina

hahaha den fattade tom jag! =)

2008-12-22 @ 08:46:06
Postat av: Jeanna

Hihi, jag tror min mamma är allt för godtrogen när det gäller mig. Hon vet att jag aldrig skulle använda droger och kanske därför heller inte mistänkte att jag skulle skämta om det?

2008-12-22 @ 13:33:44
Postat av: Anonym

Ne men den grejjen va väl lite väl extrem för att inte kunna fattas, eller?

2008-12-22 @ 21:15:59
Postat av: Jeanna

Tydligen för min mamma... :oS

2008-12-22 @ 22:25:19
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-12-22 @ 22:30:32
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: men...

fåglarna var ju där uppe i det blå vattnet i trädtopparna... :D

2008-12-23 @ 01:53:31
Postat av: Jeanna

Jag förstår dig, älsklingen! Fåglarna var ju där uppe och vattnet var härligt blått som dom badade i!

2008-12-23 @ 02:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0