Titta på ringar

Återigen vill jag påpeka att jag har en underbar pojkvän! Medan vi sitter här på kontoret och jobbar börjar Christoffer skicka länkar på diamantringar till mig på msn. Tänka sig att han har lärt sig vad jag gillar! -Att jag endast tänker sätta på mig relativt enkla diamantringar i vitguld! (Tro mig när jag säger att det är vitguld som gäller för mig och inget annat!)

Här är några exempel på de ringarna han skickade, och som jag hade kunnat tänka mig! :o)


Vitguld med diamant 0,35ct, 1sk Vikt: 2,5 g


Vitguld med 2 diamanter 0,20ct st, 1 diamant 0,15ct, 18k Vikt: 3,6 g

Kommentarer
Postat av: Jeanna

Hihi, Jessie och hennes kille kom in och lånande en av Christoffers bilar när vi satt och tittade på ringar... Undrar hur lång tid det tar innan Minna hör av sig nu och fråga vad som är på G? ;o)

2008-12-21 @ 22:57:36
Postat av: Christoffers slav

Men hallååå....redan??? Öhhh....ok....antar jag...eller....hjälp! Vet inte om jag godkänt det där...eller vänta...ligger nog utanför mina arbetsuppgifter förresten! Helt ok, eller...hmm..."nu e ja redd"!

2008-12-24 @ 03:13:35
Postat av: Jeanna

Inte ska fröken vara rädd! Jag överlåter till Christoffer att förklara situationen! ;o)

2008-12-24 @ 12:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0