Tänk om?

Älskling, jag fick precis ett skräcksenario i huvudet: - Tänk ifall våra barn vill spela fotboll eller ishocky! -Aaaahhhh, hjälp!

Måtte vi få barn som är mer kreativt lagda! Dans, musik, teater, fotografering osv. Ska det nödvändigtvis bli sporter finns det följande att välja på i min värld: Gymnastik, kamsport, fäktning och simhopp. Inget annat, tack!

Men Jamie...vill nu Lille Lukas nödvändigt sysselsätta sig med idrotter så lovar jag att komma och titta och heja på honom. Alltid! Jag ska vara hans bästa hejarklack!

Kommentarer
Postat av: Jeanna



Innan ni nu alla hoppar på mig, vill jag skriva att detta inlägg är ett skämt eftersom varken jag eller Christoffer är sportintresserade! - Självklart kommer våra barn att få ha vilka hobby de än önskar!

2008-12-19 @ 12:56:04
Postat av: Ligisten

Kreativt lagda? humm... e du ute efter homosexuella barn nu med jeanna?

2008-12-22 @ 21:46:18
Postat av: Anonym

Men vännen lille! Våra söner kan väl bli som Johnny Depp! ;o) Bara jag slipper stå och frysa häcken av mig på matcher om helgerna!

2008-12-22 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0