Svar till alla

Nu har jag fått så många frågor om det här att jag skriver det på min blogg:

- Ja, jag och Christoffer har det väldigt bra ihop fortfarande och det blir bara bättre och bättre!
- Ja, jag ska flytta upp till Växjö, till honom, och sälja mitt hus här nere.
- Ja, jag letar efter nytt jobb uppe i Växjö och inte här nere i Blekinge.

...now you all know!

Sedan vet jag att ni alla mer eller mindre tycker att jag är naiv som går så fort fram, men som sagt:
I just don´t give a fuck...at all...what so ever!
 
Där här kommer att låta fel, men jag hoppas att ni förstår vad jag menar:

Christoffer och jag är dessutom inte ihop för att vi inte hade något annat val. Jag hade andra att välja på, men ingen intresserade mig på det sättet, ingen har någonsin intresserat mig på det sättet förut! Hihi, jag har ju till och med blivit kallad för "slapma" av två av mina kompisar för att jag har träffat olika killar nu under hösten. Jag kanske ska nämna att jag inte bryr mig om att de har kallat mig för det! Att de anser att jag är det har med dom att göra och inte med mig.  Jag vet vad som finns där ute, vad världen har att erbjuda och vad jag går miste om. Jag har en massa erfarenhet på denna punkten och har mycket att jämföra med. Med andra ord, när jag nu har träffat Christoffer vet jag att ingen kan jämföra sig med honom.

När det gäller Christoffer så kan jag säga att samma sak gäller för honom. Missförstå mig rätt nu, men den grabben har ju direkt inte haft problem att få tjejer! ;o)  Han är/har alltid varit populär och har haft en massa tjejer efter sig. Och precis som jag, har han haft mycket erfarenhet inom det området. Trots alla andra tjejer har han valt att ge sin kärlek till mig, och som sagt, det har inget att göra med att det var brist på annat.

När han träffade mig var han inte ute efter att ha ett förhållande. Men som han sa: "När man träffar sin självfrände, släpper man inte taget om henne!"

Jag har försökt förklara för er, om hur speciellt vårat förhållande är, om ni av någon anledning inte vill eller kan förstå så är det inte mitt problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0