Nyårskryssning

Ni kanske tycker att jag tjatar nu, men det bryr jag mig för tillfället inte om. Känner att jag i skrivandets stund vill skrika av lycka; Min pojkvän är UNDERBAR! Han har precis bokat en fyrdagas kryssning i "Mamma Mia anda" över nyår. Han tyckteatt det kunde vara kul att göra något annorlunda till nyår och kom då med kryssningsförslaget! (Annars hade jag som förslag att vi kunde ha en stor nyårsfest hemma hos mig med våra vänner.)

Ni som vill se vad där är för kryssning vi ska på kan ta er en titta på:
http://www.polferries.pl/specialerbjudanden-2008/nyar

Finns det någon som vill hänga med (det finns biljetter kvar) så kan ni väl höra av er! :o)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Roligt att du kollade förbi. :D

Kollar lite här med då. :P

2008-12-22 @ 19:25:47
URL: http://lisoball.bloggagratis.se
Postat av: Jeanna

Det är trevligt att se vad alla har för sig i sina liv. ;o) Tack själv för titten, Lisa!

2008-12-22 @ 21:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0