Lördagsdate

Igår hade jag en datekväll med min pojke!

Pga vissa omständigheter kom jag iväg sent till Växjö så jag träffade C på kontoret. -En hel veckade hade vi varit ifrån varandra! (C hade velat komma ner och sova hos mig två gånger under den gågna veckan, men eftersom jag har varit sjuk och inte velat smitta honom, har jag sagt "nej".)

Det var så härligt att få känna hans hud mot min igen, hans beröring och kyssar, hans doft... Jag skulle lätt kunna bli beroende av allt det där! Efter en stunds ömsesidig beröring invigde vi kontoret (hihi, ni todde väl inte att vi skulle kunna vänta tills senare på kvällen?).

Min plan för kvällen hade varit att vi skulle laga middag ihop, dricka vin och bara ha det mysgit, men eftersom jag var sen beslutade vi att vi skulle äta ute istället. Vi åkte därför till Akropolis där vi beställde in plankstek med oxfilé. Så gott! Dom har den godaste tatsikin som jag har smakat, så för mig blev det den självklara såsen till planksteken. (C körde på rödvin- och bearnaisesås.)

När vi kom hem igen lagade jag till efterrrätt: Panna cotta med hallon som vi avnjöt ihop med ett mousserande vin med hallonsmak. Mumsigt gott det också.

 




Hela kvällen avslutades med att vi tittade på en film, liggandes i sängen. Strax efter tre någon gång, när filmen var slut, somnade vi i varandras armar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte det såg annurlunda ut när jag kom tillbaka från sthlm uppe på kontoret. Ni kunde inte tagit bort mitt täcke o kudde när ni skulle knulla där uppe? :P

2008-12-22 @ 21:37:32
Postat av: Jeanna

Fast, vem har sagt att det var där uppe vi kukilurade? ;o)Jag har ju faktiskt städat på kontoret, lite överallt! ;o)

2008-12-22 @ 22:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0