Look alike?

Under årens lopp finns det främst tvä kändisar jag har fått höra att jag liknar: Gillian Anderson och Shirly Clamp














Inte lika ofta (men det har förekommit vid fler än ett tillfälle) har jag även fått höra att jag liknar: Julianne Moore och min pojkväns buddy: Jill Johnsson.

 

















Hm, alla vill ha mig till en rödhårig (det är ju bara nu i några månader som jag annars har färgat mitt hår rött, innan jag har färgat det mörkbrunt i år och dagar). Ofta brukar folk tro att jag är naturligt rödhårig "eftersom jag är fräkning och grönöggd". Och?

Kommentarer
Postat av: Emmisen

Jag är med fräknig och grönögd..men inte ett rött hårstrå så långt ögat kan nå...kram

2008-12-18 @ 17:47:19
Postat av: Jeanna

Fast, om jag tänker på dig så skulle jag aldrig gissa på att du hade naturligt rött hår, Emma.

Jag vet inte varför, men alla tror verkligen att jag är naturligt rödhårig, det har alltid varit så! Kanske lite har att göra med att jag har ganska ljus hys? Hm, folk och deras förutfattade meningar, hihi ;o)

2008-12-18 @ 17:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0