Kristallkronor

Har jag en underbar pojkvän eller vad?

Som ni alla vet tycker jag att kristallkronor är vackra. När jag bodde ihop med A, fick jag inte ha någon i huset. (Fast, hihi, det första jag körde och köpte i Malmö när vi separerade var en kristallkrona i gammaldags stil, så fin är den!)

När jag och Christoffer var i Amsterdam hälsade vi på hans kompis som är antikhandlare och jag gick runt i hans butik och beundrade alla gammla kristallkronor. Vad fina dom var!

Så nu ikväll har min käre älskling skickat länkar till mig på kristallkronor som är till salu... Fan vad jag älskar honom! -Alla sådana här "småsaker" som han gör HELA TIDEN får mig att älska honom ännu mer!

Du är helt underbar, Christoffer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0