Konstant i två veckor

Jag är en person som ibland behöver dra mig undan och vara för mig själv.  Visst gillar jag att ha folk runt omkring mig, men ibland uppskattar jag ensamheten.

Jag ska vara ärlig: Innan jag och Christoffer åkte iväg, funderade jag över om vi skulle klara av att tillbringa två veckor ihop, dygnet runt, i en lastbil utan några större problem.

Nu visade det sig att jag inte hade något att oroa mig för. Hela resan gick väldigt bra, mycket bättre än vad jag någonsin hade kunnat drömma om! Jag saknade inte min ensamhet en enda gång! Både jag och Christoffer var till och med "tvugna" att flera gånger sova tätt ihop under resans gång. När vi väl kom hem till Sverige var det meningen att jag skulle åka tillbaka direkt till Blekinge, men jag kunde inte utan stannade två dagar till i Växjö. -Vi hade bara ett behov utav att vara nära varandra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0