En lista för att det är kul med listor :)

Denna har jag snott från Maria :o)


Var är din mobiltelefon? På soffbordet.
Var är din andra hälft? I Skåne på julbord.

Ditt hår? Är inte tvättat på flera dagar och uppsatt i en hästsvans (jag är sjuk).
Din mamma? Är glad över att jag äntligen har en pojkvän som hon gillar.

Din pappa? Saknar jag! Tänker rätt mycket på honom nu när Lukas har kommit till världen.
Syskon? Lilla pappa Jamie. Han och jag har kommit varandra närmare under det senaste året.

Det bästa du vet? Just nu är det att mysa och gosa med Chrostoffer. Älskar hans närhet och att bara ligga på hans arm och prata med honom.

Din dröm inatt? Kommer faktiskt inte ihåg min dröm inatt, annars har jag kommit ihåg mycket av mina drömmar på senare tid.
Din dröm/ditt mål? Att vara lycklig och att jag kan finna lycka i vad livet än har ett erbjuda mig.

Rummet du är i? I vardagsrummet hemma i mitt hus.
Din hobby? Älska som sagt att dansa. Nu på senare tid har jag (äntligen) fotogreferat en del igen. (Bara på resan nu senast tog jag över 1000 bilder).

Din skräck? Ormar. Gillar heller inte  yxor och vassa föremål (känner en smärta i halsen när jag ser dessa).

Var vill du vara om 6 år? I ett gammalt hus på landet, hemma och mammaledig med mina och Christoffers barn.
Var var du igår? Jag var sjuk så jag var bara hemma, låg nerbäddad hela dagen och kvällen.

Vad du inte är? "Blond".

En sak du önskar dig? Lycka och hälsa för mina nära och kära. Hade även velat ha en  sista dag ihop men pappa.
Var du växte upp? I ett stort hus på landet utanför Karlshamn

Det sista du gjorde nu? Stoppade in ved i kaminen.
Dina kläder? Ljusblå pyjamas (är som sagt sjuk).
Din TV? En "tjock", silverfärgad 32 tums TV.
Ditt/dina husdjur? Kattsystrarna Maja och Mu

Dator? Bärbar

Ditt humör? Seg; Snuvig, trött och ont i huvudet. Annars känner jag mig harmonisk och lugn.

Saknar någon? Christoffer och pappa.
Din bil? Skrållan: En Blågrå Renault Clio
Något du inte har på dig? Blöjor
Favoritaffär? Sia kanske?

Din sommar? Älskar jag att ta långa frukostar ute på verandan i solskenet.
Älskar någon? Christoffer, min familj och mina katter

Favoritfärg? Ljusblå

När skrattade du senast? Jag skrattade hysteriskt i fredagskväll när jag var ute och åt med Christoffer och några kompisar i växjö och de berättade diverse historier från "gammla tider" för mig.

När grät du senast? När jag träffade Jamie med Lukas på BB

 

Jag utmanar alla som vill. Meddela mig om ni antar den så jag kan läsa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0