Anledningar att älska dig

Detta är en kärleksförklaring till min själsfrände, till min Christoffer!

Anledningar till att älska dig:

Jag är otroligt attraherad av dig. (Den som säger att utseende inte spelar någon roll ljuger!) Du är vacker och du är söt! Jag kan spontant beundra dig, låsa fast min blick vid dina ögon, ditt ansikte och se på dig i långa stunder. Jag vet att du märker att jag gör så här ibland, men jag kan inte rå för det, du får mig till det. Med min blick vilande på dig kan jag inte göra annat än att mysa inombords! -Tänk att denna vackra man, med ögon man kan drunkna i och med ett leende som får en att smälta, älskar mig!

Du har allt jag någonsin ha velat ha av en man! Ju mer tid jag tillbringar med dig, ju mer upptäcker jag hur perfekt (enligt mina mått) du är... Jag visste inte att det var möjligt att hitta någon som dig, någon som har "allt"...

Egenskaper du har som jag vill ha hos en man:
- Du är snäll och godhjärtat.
- Du är generös och omtänksam
- Du är självständig och självsäker
- Du har humor och du bjuder på dig själv
- Du är väldigt smart och ambitiös
- Du är öppen och ärlig
- Du har en god social kompetens
- Du är berest och du tycker om att resa
- Du kan och du tycker om att dansa
- Du kan laga mat
- Du är händig
- Du kan hantera pengar
- Du kan hantera alkohol; Du vet vart din gräns går (dvs. att du inte blir för full) och när du dricker är du fortfarande en trevlig människa, din personlighet förändras inte till det värre.
- Du älskar musik och du är musikalisk
- Du tycker om att fotografera
- Du vill gifta dig och skaffa barn med mig
- Vi har samma "drömhus" i tankarna

- Du snusar och du röker inte
- Du är inte en sportfåne

Utöver dessa egenskaper tillkommer det sätt du behandlar mig på:
- Du visar öppet din kärlek för mig - Du tar alltid min hand när vi är ute och går och du har inget problem med att öppet kyssa och krama om mig (vilket du ofta gör).
- Jag får ofta hör dig berätta hur mycket du älskar mig och att du tycker att jag är söt och vacker. Jag får ofta även höra hur speciell jag är och att du aldrig förr har träffat någon som mig eller känt så här för någon tidigare.
- Du gör spontana saker som du vet att jag tycker om och du planerar "dejter". Allt från att bjuda på fin middag ute, till att dyka upp på kontoret med mjukglass med chokladsås (vilket jag älskar) till att planera en nyårskryssning.
- När vi sover lägger du dig alltid tätt intill mig och håller mig nära.
- När vi inte är tillsammans får jag flera sms och meddelanden på datorn om hur mycket du saknar mig.
- Du kan trotsa snöoväder mitt i natten och köra till mig bara för att du vill träffa mig.

Så har vi sexet och närheten:
- Mmm! Du är härlig och du är helt otrolig! Jag älskar sex med dig och jag älskar din beröring, dina kyssar! Jag har aldrig förr haft en sådan närhet med någon, aldrig! Du är fantastisk!

Utseende, personlighet, sättet du behandlar mig på samt sexet och närheten: På alla punkter är du helt underbar min älskling! Som jag flertalet gånger tidigare har nämnt, har jag aldrig förr varit med om något liknande! Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Christoffer

TACK!

Älskar dig oxå!

Ses i helgen :)

Puss

2008-12-18 @ 23:45:03
Postat av: Jeanna

Det var så lite så, min Älskling! PUSS!

2008-12-18 @ 23:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0