Tack Gode Gud för Guitar Hero!

Jag tackar gudarna för att jag äger ett Wii med tillhörande Guitar Hero!
De senaste kvällarna har varit så ensamma hemma i huset, där jag har varit alldeles själv med mina tankar och känslor och jag vet inte hur jag skulle ha överlevt om jag inte i alla fall ahde haft det att spela på!

Okej, jag har bara spelat på det i två kvällar nu, men jag har redan utvecklats.
Har tidigare bara spelat på "Easy" men gått över till "Medium" nu vilket har gått hyffsat bra.

Hihi, jag lyckades tex på tredje försöket på denna nivån slå mitt ex rekord på Weezers "My name is Jonas": fick över 153 000 poäng! Stolt är jag kan jag säga, mitt ex rekord var strax över 94 000. 

Så bra jag är da!  ;o)  *Räcker ut tugnan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0