Ringen...

Den 6:e juni, på nationaldagsfesten hemma hos K, förklarade K sina känslor för mig, hur mycket han älskade mig och hur mycket jag betydde för honom. Jag kände likadant och resultatet den kvällen blev att han flyttade över den diamantring jag hade på mitt högra ringfinger och satte på mitt vänstra, som en sorts trolovning. Jag har burit ringen på det fingren enda sedan dess. (Okej, jag tog av den i två dagar när han först dumpade mig, men jag satte tillbaka den på samma finger när vi bestämde att han skulle försöka hitta tillbaka till mig.)

I söndags, när han verkligen bestämde att det var slut och att det nu fick räcka, flyttade han tillbaka ringen och satten den på mitt högra ringfiner igen...

Behövber jag förklara för er hur detta kändes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0