Jag släpper dig fri nu...

Jag älskar dig, jag gör det! Jag har aldrig tidigare upplevt och känt det jag har gjort med dig, det är därför som jag har haft så svårt att släppa taget om dig nu, mitt hjärta! Du har varit mitt allt och du vet att jag hade gjort vad som helst för dig! Men nu när jag sitter här i skrivandets stund har jag accepterat att det är slut och att du aldrig mer kommer att vara "min" igen. Det smärtar, det gör verkligen ont, men jag har accepterat det och jag hoppas att du kommer att hitta någon som gör dig lika lycklig som du har gjort mig och att du kommer att känna för henne så som du har fått mig att känna inför dig! Jag släpper dig fri nu! (Jag vill egentligen inte, men jag vet att jag måste, både för din och för min skull!)

Mina vänner har ine förstått varför jag inte har släppt taget om dig, varför jag gick med på en "prövotid" med dig. Jag vet att de bara vill mig väl, att de inte vill att jag skulle bli sårad. Men jag står hellre ut med smärtat jag har känt ihop om att kanske få tillbaka dig än att förlora dig helt.

Jag har aldrig mått så bra ihop med någon!
Jag har aldrig trivts så bra ihop med någon!
Jag har aldrig känt mig så hel och "rätt" med någon!
Jag har aldrig förut känt mig så älskad!
Jag har aldrig förut känt mig så vacker!
Någon har aldrig rört vid med på det sätt som du har, aldrig någonsin.
Det har aldirg förut känts så rätt att bilda famil med någon. Att du skulle vara pappa till mina barn känns himelskt!

...det är därför! För att du är så underbar! För att du har fått mig att älska dig så mycket!

Det kommer att bli svärt att komma över dig och jag kan lova dig att det kommer att ta tid. Om jag ska vara ärlig vet jag inte hur de män jag träffar i framtiden ska kunna mäta sig med dig, du har lagt ribban högt!

Jag älskar dig så mycket, men jag släpper taget om dig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0