Inte ens igelkotten fick jag ha!

Nu under sommaren har jag haft en liten söt igelkott i trädgården som jag har blivit "Buddy-buddy" med. Det är främst efter det att mökret har fallit som "Spike" (mitt namn på igelkotten) har kommit fram ur sina gömmor och vår vänskap har utväcklats.

Eftersom jag inte längre har mina katter (mina små gosiga bebisar) hos mig, har det känts ensamt efter det att jag har blvit dumpad och det har faktiskt (på ett kanske skruvat sätt) varit skönt att ändå ha Herr Spikes påhälsningar under denna tiden.  En gång till och med strosade Spike runt på min parkering när jag kom med bilen på kvällen (mina katter brukade komma och möta mig på parkeringen när det bodde hos mig).

Men vad händer? För ett par dagar sedan när jag kom hem låg han överkörd utanför mitt hus! Min lille "Buddy-buddy"! Inte ens igelkotten fick jag ha utan förlorade honom med!

Hm, vad är det Gud försöker tala om för mig igentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0