Helgen som gick

Lite kortfattat om helgen som gick.

Fredag:
Var ledig :o) Sov till kl 10.00 och tillbringade resten av dagen i telefon med kompisar och Guitar Hero-spelande. Skulle ha spelat golf med K, men ställde in eftersom jag kände mig lite stressad inför kvällen evenemang. Var senare hos Jamie och Cecilia på god middag: Kräftor, fläskfilé, jordgubbspaj med ett gott intag av martini, öl, snabbs och whisky. Blev dragen!

Lördag:
Körde mamma till tåget kl 05:00 (hon skulle till Paris i en vecka). Kunde inte somna om när jag väl kom hem så jag satt vi datorn innan jag slutligen körde hem till mitt. Var i Lörby hela dagen (gjorde inte ett skit!). På vägen tillbaka till mamma stannade jag till hos K och åt lite. Träffade sedan Hille hemma hos mammas för lite trevligt tjejsnack. Efter att hon gått vi 01.00-tiden spelade jag Guitar Hero till 03.30. Somnade utan sömntablett!

Söndag:
Vaknade vid 10:00. Träffade Jamie en stund på förmiddagen. Skulle ha spelat golf med K men ställde in eftersom det regnade. Körde hem till Lörby och var där i tre timmar (städade och pysslade). Kl. 17:30 stack jag hem till K och slapptittade på TV till kl 22:00 då jag åkte hem. Fick värsta ångesten på kvällen när jag kom hem. Mådde pest och grät! Fick ta sömntablett! (Varför ska du vara så underbar, mitt hjärta? Älskar dig massor! Vet att du inte kan rå för hur du känner, men jag önskar ändå att du kunde hitta tillbaka till mig! Vill vara din för alltid!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0