Dansvecka!

Jag älskar att dansa! Mitt största misstag i ivet är att jag inte har dansat mer! Jag ångrar att jag inte dansade mer som ung, att jag inte tog mer lektioner (jag är i stort sätt sjävlärd). Inte för att jag kanske hade velat bli en profesionell dansare, utan endast för att jag älskar det! När jag dansar är jag lycklig! Skulle vilja dö dansande!

Denna vecka är den veckan då dansskolarna i Sölvesborg börjar och jag har har anmält mig till allt som jag bara kan! Från och med nu ska det dansas utav bara fan!

Tisdagar:
17:30-19:00: Street dance (på Step by step)
19:00-20:00: Heavy Metal (på Step by step)
20:40-21:40: Vuxen street (på Dancezone)

Onsdagar:
18:00-19:30: Cheerleading (på Dancezone)

Torsdagar:
18:00-19:00: Feminine Vibe (på Step by step)
19:00-20:00: Afro (på Step by step)

Söndagar:
11:00-12:00: Dance mix (på Step by step)

Jag ska även om söndagskvällarna i Karlshamn börja bugga med en kille från jobbet (hihi, en 20-åring ute i produktionen) men anmälningarna till den lektionen har inte kommit ut ännu.

Om jag nu älskar att dansa och blir lycklig utav det... hm, undra om jag kommer att sväva på moln under den här terminen med ett sådant här dansprogram?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0