Dålig flickvän...

Du vet att jag älskar dig! Har gjort det från första stund och du vet att det är därför som jag är som jag är nu, för att jag älskar dig så jävla mycket!

Mitt hjärta blöder och jag vet inte hur jag ska ta mig ur det här.  Innerst inne vill jag kämpa för oss två, men samtidigt på ett sätt vill jag släppa dig fri om det är det du vill...

Jag vet att jag har varit en dålig flickvän på senare tid. Jag har jobbat så mycket, varit så trött och irreterad, inte haft ork till något... Jag förstår varför du väljer att gå.

Samtidigt önskar jag att du hade kunnat vilja kämpa för mig med, att ge mig tid tills allt lugnat ner sig för mig. Tid till att umgås med dig på "rätt" sätt, tid till att njuta med dig.

Tillåter du mig, så kommer jag att kämpa för dig tills jag stupar!

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0