Daily kiss fortune

Mitt "Daily kiss fortune" på Facebook dagen efter att  "K" hade dumpat mig löd:
Be not afraid of growing slowly, be afraid only of standing still. --- You may feel things shifting and changing but with an optimistic outlook, the potential for a great love expands each day.

I torsdags, då jag sist träffade "K" lön den:

Things will soon go your way. --- Stay the course, keep looking for the good and things will go your way in the long run - even if they don't appear to be working out in the short run.

Jag kunde inte låta bli att småle och tänka på min situation med  "K". Försökte universum tala om något för mig, att allt skulle lösa sig till slut? På något sätt kändes det en aning komiskt att jag hade fått just denna fortune den dagen.

Så igår fick jag följande Fortune:
Of all the strategies, to know when to quit is the best. --- If you find yourself doubting, unhappy and questioning it all right now - seek advice about taking a different course in your love life.

Hm, vad betyder nu detta? Vet universum nu något som jag inte vet? Har krafterna förändrats? Jag vet att man inte borde ta det på allvar men jag kan ändå inte låta bli att tro på det lite, så jag loggade in på Facebook och såg följande på "K:s" sida:

Klockan 03:35 på natten: "K was reviewing friends friends´ for dating, using Sparkey."

Jag lämnade honom runt tre på natten, och en halvtimme senare hade han gjort detta... Känner mig sårad!


Va? Letar han nu efter lämpliga singeltjejer att datea? Vad f-a-n? Trodde att vi skulle försöka se om vi kunde hitta tillbaka till varandra?

Universum måste verkligen veta något? Kan inte låta bli att tro på det lite, lite...






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0